Heeft u vragen over arbeidsvoorwaarden, arbeidsrecht, sociaal verzekeringsrecht en arbeidsomstandigheden? Neem dan contact op met de Helpdesk Arbeidszaken. De helpdesk biedt eerstelijns rechtshulp bij (dreigende) arbeidsgeschillen en juridische aangelegenheden op het werkterrein.
Begeleiding geschil door advocaten en rechtsbijstand
Daadwerkelijke begeleiding bij een geschil laat de KNMP over aan advocaten en rechtsbijstandverzekeraars. Zo voorkomen we belangenverstrengeling tussen de apotheker/werkgever en de werknemer/apotheker in loondienst.
Suggesties en opmerkingen
Suggesties of opmerkingen over arbeidszaken, arbeidsomstandigheden en arbeidsmarktbeleid zijn van harte welkom. Wij nemen uw suggesties mogelijk mee in beleidsvorming en onderhandelingen over nieuwe cao's.
Prijzen Helpdesk Arbeidszaken
Uw pakket | Is dit product inbegrepen? |
Zakelijke Bijdrage (ZB) |
De diensten van de Helpdesk Arbeidszaken zijn inbegrepen. |
Pakket Z(+) |
Informeer naar onze tarieven. |
Geen Zakelijke Bijdrage of Pakket Z(+) |
Informeer naar onze tarieven. |